Professorat del Departament de Tecnologia
Nivell | Professorat |
1r ESO | Silvia Martinez, Anna Olivé |
2n ESO | Elisa Cortés, Rubén Martinez, Silvia Martinez |
3r ESO | Carlos Alcalde, Lorena Vallés |
4t ESO | Elisa Cortés, Rubén Martinez |
1r BAT | Lorena Vallés, Rubén Martinez |
2n BAT | Elisa Cortés |
Criteris d’avaluació ESO
L’avaluació de cada alumne/a es duu a terme de manera continuada atenent el grau d’assoliment de les capacitats, competències i objectius previstos per a cada període d’avaluació. En aquesta qualificació caldrà tenir en compte les possibles adaptacions i plans individualitzats de l’alumnat.
- 40% Procediments, activitats i projectes realitzats al taller en treball cooperatiu. I aquí ho dividim en:
- 15% Nota individuaL
- 15% Nota grup
- 10% Memòria.
- 20% Actitud, assistència a classe, neteja del taller, puntualitat, cura del material…
Ítems | Ponderació |
Proves escrites, qüestionaris, controls… (activitats que puntuen), individuals i cooperatives | 40% |
Procediments: pràctiques i projectes realitzats al taller | 40% |
Actitud i comportament, neteja i ordre al taller, cura del material… | 20% |
Avaluacions de final de curs
Es duen terme a final de curs i es valora el rendiment de l’alumne al llarg de tot el curs en la matèria. Per aprovar el curs, caldrà haver aprovat com a mínim dues de les tres avaluacions.
D’acord amb la normativa vigent, l’alumnat que no superi el curs per cap dels procediments del l’apartat anterior, tindrà dret a la realització d’una prova extraordinària, la superació de la qual implicarà la superació del curs.
Les proves extraordinàries s’elaboraran de manera que permetin l’avaluació dels objectius previstos per al curs d’acord amb la programació de l’àrea, i podran contenir exercicis de caràcter pràctic que es realitzaran a les aules de tecnologia o informàtica.